Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 14 december 2015

YogaRunners Adventskalender

Lucka 14-14 december

 Jag har ett starkt minne av mina allra första yoga pass. Speciellt känslan få möjligheten att gå in i alla dessa fantastiska energihöjande bakåtböjningar som yogan erbjuder. Jag kan säga att det var för mig en berusande förälskelse från första början. Bakåtböjningar öppnar upp hjärtat och bröstkorgen. Jag bara älskar bakåtböjningar, faktiskt mer än framåtböjningar… undrar då vad jag eg skall träna på… hmmm!? Men det får jag skriva om i ett anat inlägg.

I bakåtböjningarna öppnar man bakdörren till sitt hjärtat och bara tanken på detta får mig att njuta och vidga bröstkorgen mer och mer för varje andetag jag tar i mina bakåtböjningar. Att i en bakåtböjning andas djupt ner i lungornas alla hörn ger mig en berusande upplyftand känsla – ett lyckorus. Så mina vänner som ni förstår så är dagens grej bakåtböjningar! Lets hit it YogaRunners!

Kärlek
Anna

Inga kommentarer: