Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 18 december 2015

Tack!


Tack för denna termin alla deltagare på Gerdahallen och tack alla ni som jag möter på mina resor och retreats och event runt om! Ni har återigen förgyllt mitt år och fyllt det med massa fina minnen som ibland får mig att tåras.
Att få jobba som ledare och få leda pass är en gåva, en överenskommelse och ett förtroende som jag vårdar ömt. Jag ser förtroendet som ni ger mig som en fågelungen som jag håller i handen och inte vill tappa eller slarva bort än heller såra. Jag försöker gå varsamt fram, jag vill skapa tillit och jag vill framför allt skapa en tillåtande och öppen atmosfär för er alla! Jag vill SE er för att kunna bekräfta var och en av er. Det är min strävan och mitt mål med varje klass. Jag lindar verkligen detta förtroende in i finaste bomull och hanterar det varsamt var dag. Och jag hoppas att ni känner det!
Jag är så gudomligt glad över mitt yrkesval och att jag är dessutom väldigt stolt över mina 21 år som ledare på golvet. Och vet ni varför jag fortsätter? Jo jag fortsätter för NI alla deltagare ger mig så mycket tillbaka. Magin vi tillsammans skapar på klasserna är obetalbar och får mig att må bra, riktigt bra. Det är en förälskelse! Eller en drog ... det går inte att sluta. En gång ledare - alltid ledare.

Idag har jag haft min sista PowerYoga klass för 2015 och jag längtar redan till 2016 års möten på mattan, på golvet och i sanden i Portugal.

Kärlek
Anna

Inga kommentarer: