Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 16 december 2015

1000 km till midsommar?

Hej på er allihop!

Lagom efter julafton så är det dax att kicka igång denna grupp igen! Är du på? Jag skapade denna grupp förra året för att ta tag i mig själv och öka motivationen och komma igång med löpningen. Jag vet att det finns en grupp som kör 100 pass innan midsommar så det var där jag jag fick ideen med denna grupp.

Syftet med detta är inte att tävla om vem som hinner springa eller gå 100 mil/1000 km först utan att man i lugn och ro drar igång sin träning för att se... hur långt man hinner. Alla är vi vinnare oavsett hur många km det blir.

Varje gång du har sprungit eller gått så skriver du det här i kommentatorsfältet så alla samt du själv har koll på hur många km du fått ihop.

 När du sprungit eller gått ex 5 km skriver du 5/1000. Nästa gång du springer eller går blir det kanske 11 km och då skriver du 16/1000. Vill du kan du även skriva 16/1000 (11 km idag - lugn jogg).
Lycka till nu allihopa och berätta gärna varje gång hur det går samt ta bilder eller filmer och skriv om hur det känns att vara igång.

Klarar du 100 mil/1000 km innan midsommar så får ni gärna berätta hur det känns.
Nu peppar och hejar vi på varandra för att till midsommar fått alla gruppens medlemmar att gått eller sprungit 1000 km.

Lycka till!
Anna

Inga kommentarer: